petak, 19. prosinca 2014.

Bjelašnica

Zimska sezona samo što nije počela


    Iako zima kalendarski  još nije nastupila, tu je. Nisam je neki  ljubitelj, al' ko me pita? Volim prirodu tako da sam jedno popodne (na nagovor) proveo na ovoj prelijepoj planini. Ne pamtim kada sam ovdje bio poslednji put - odbijaju me slike novonastalog naselja sarajevskih
tajkuna i lovatora, a koje svakodnevno vidimo na TV ili štampi... još jedan primjerak ljudske agresivnosti i bahatosti prema prirodii. S obzirom da je bio radni dan, a vrijeme prelijepo, nije bilo mnogo posjetilaca. Prvo što sam uočio; pored svih parkirališta stajao je znak sa napomenom –  uz naplatu.

OK, vjerovatno tako i treba... 
Ali eto – kada ostavimo iza leđa ovo što smatram da je negativno i okrenemo se prirodi, osjećaj je sasvim drugaćiji!

Ono dole što se dimi, peku ljudi uštipke

Ovdje bi trebao da bude mnogo ljepši i primjereniji objekat, ako već mora
Šta rekoh? Peku ljudi za nas uštipke!
Policijska posla






Nema komentara:

Objavi komentar